lördag 24 april 2010

Hemlisbytet har kommit

Igår kom mitt hemlispaket. Var så nyfiken på det att med en sovande liten på armen balanserade jag in paket och packning (varför gå 2 ggr ;) )


Zelda i sin fina dress


Zelda nr 1

Funkar finfint till kapplöpning genom lägenheten



Te och bakform till mig
Ett Hellokitty tyg och vit muddväv
Smocktråd som ska användas flitigt på morgondagens syträff
Mönster på en solhatt
Några knappar (några med katter på)
Band med made by my mummy på


Tack så himla mycket Vouffen för ett finfint paket.
Hade aldrig gissat vem det var om det inte varit för märkena.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att dressen passade :) ! Kom på när jag skulle sova samma kväll jag skickade paketet att jag glömt tejpa för mina namnlappar... brukar göra det annars för att det ska bli lite att gissa på... förlåt!
    Ha det bra!
    Mvh Åsa vouffen

    SvaraRadera