tisdag 13 april 2010

Dom är på väg

Mina nya namlappar är skickade från fabriken. Hade hoppats på att de dök upp idag men inte då. Lillan har somnat så symaskinen ska rastas ordentligt.

Gick inte så bra på helgens syträff, jag och Overlocken var inte riktigt sams och allt jag fick ihop var 9 dreggelscarfs och 5 som behövde sprättas och ändå sprättade jag en del när jag var där med. Men men, så kan det gå och nu är vi i full gång igen.

Kvällens dilemma: lillan sover, jag ensam hemma med henne. Hon ligger i vår säng och min hushållsmaskin är i bilen!!! Vill inte lämna henne ens för de 2 minuterna det tar att gå fram och tillbaka då hon brukar vakna ganska ofta. *suck* dålig planering

men man kan påbörja väldigt många projekt på en overlock ;)

1 kommentar:

  1. Bara att hitta på annat som behövs göras under tiden hon sover ju!! :D Löser sig ;) Kul att dem är på väg nu!!

    SvaraRadera