torsdag 13 maj 2010

Glada moln


Mönster: Ottobre nr 3/2010 avritad storlek 80 + förlängt flärpen 1-1½cm både bakre och främre

Material: Röda moln och gul interlock från JNY design

Inspiration: Såg hos Älsklingsfrö denna underbara kombination och kunde inte låta bli att sy en egen.

Upp: Så himla läcker kombo.

Ner: Nu finns det knappt ett moln kvar här hemma :( Åhhh vad jag ska beställa mer sen

Tankar:Såg på en annan blogg turkosa apor och lejon med gul kantning, det var där först jag föll pladask för gult. Så nån turkos/gul kombo lär det bli snart. Hoppas på att få till ett par gula shorts med.

3 kommentarer:

  1. Herregud vad flitig du är! Tog mig hela dagen igår att bestämma mig för vilken nåldyna jag skulle göra...

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren på min blogg och tips om Ottobre mönster! Roligt att hitta en ny blogg för mig! Jättefin body och mycket annat du sytt!

    SvaraRadera