onsdag 5 maj 2010

Byte med Hello

För en hel evighet sedan så nappade Hello på min förfrågan om ett byte där jag önskade ett par molnbyxor. I gengäld lovade jag en klänning i storlek större (om man jämför med 80 som snart funkar här hemma).

Det enda som var klart var det gröna tyget. Efter många turer, 1000 mönsterbyten och lika många kombinationer så föll valet till sist på en singoalla, då storleken var beprövad så den skulle passa.
Nu har den kommit fram och Lilla Loppan vart väldigt glad, hon var tydligen ett stort fan av Monets trädgård. och jag kan bara hålla med henne, motivet är sagolikt. synd bara att det bara vart en liten stuv :(

Och gissa vad *hoppar ic skuttar* jag har vunnit min första utlottning :D Jag har vunnit Lindus utlottning. vilken dag. Nu ska vi gotta oss och åka ut till en fårfarm och kolla på lamm. härligt

2 kommentarer:

  1. Vi tackar, bugar och bockar och är jättenöjda! Jag ska försöka blogga med en livebild till helgen.

    SvaraRadera
  2. Hej sprang ifatt en av dina kreationer på hajen igår, inte visste jag att du bodde i Varberg (fick reda på det av mamman till tjejen som bar din fina mössa!)

    SvaraRadera