tisdag 14 juni 2011

Jag skäms...

Det finns något som hängt över mig en väldans lång tid. Jag lottade ut ett par byxor för en evighet sedan. Då bestämde jag mig för att lära mig sy iaf fuskfickor -jag har fortfarande inte testat. Sen ville jag göra en finare muddbyxa och blev verkligen nöjd... men vågade inte skicka.

Men så fick jag en kommentar om mina haremsbyxor av vinnaren. Då fick det såklart bli ett par såna. Tunn härlig jeansjersey för bästa möjlighet till matchning. Passar lika bra som finbyxa till en finare blus/topp som lekbyxa i sandlådan till vanliga tröjor. Har ett par nästan identiska till lillan som är flitigt använda.

1 kommentar:

  1. Tack igen, de används flitigt och är så fina! =)
    Vilka urgulliga små "bilprojekt" du gjort i inlägg nedan, rolig idé, speciellt fjärilspastan!! =)

    SvaraRadera