lördag 18 juni 2011

Bilbeställningen forts

En kompis önskade ju en del t-shirts till en sönerna. Efter det att provexet godkändes så klipptes de resterande tröjorna ut. Kände mig ganska duktig den lördagkvällen när det ena tyget efter det andra tog slut.

Mönster: Meedom & Meedom form 1 avritad 98 till en grabb som har 98/104. Dreggelscarfmönstret har jag bytt till mig från kvinnan bakom denna blogg som visade sig bo väldigt nära med.

Material: Monstertruck från Znok design, mudd från stoff och stil. Det lila fordonstyget är från JNYdesign
T-shirt har samma mönster som ovan. Mössan har jag ritat av från beskrivningen som finns länkad i högermarginalen. Gjorde den lite mer baggy dock.

Beställningen har nått sin ägare och han var supernöjd med de nya kläderna.

1 kommentar:

  1. Herlige saker du har sydd! Roligt også at du har hittat mitt monstertrucktyg hos Znok som har varit min återförseljare i Sverige til nu. Snart kommer flera Sydilla-tyger! :)

    SvaraRadera