söndag 24 juli 2011

Ett Ufo har landat

man lär så länge man lever, idag hittade jag äntligen knappen där jag kan tidsinställa när inlägget ska komma så behöver jag inte spamma allt samtidigt ;) 

Denna body klipptes ut till Zelda förra sommaren. Men tiden har gått och delarna har åkt fram och tillbaka utan att den blivit färdigställd. Men nu så, efter att påbörjat kantningen på förra syträffen blev det ett oplanerat uppehåll då rätt trådfärg tog slut. Tog mig till buktiken och handlade vad jag trodde var rätt färg men icke sa nicke... så ännu en vecka gick utan att jag kunde fortsätta. Saknas gör knappar men det bankar man inte i så här mitt i natten som klockan är när jag skriver detta inlägg. 


Finns till salu på min facebooksida. Kom in och gilla den vettja ;) Tyget har jag fått i ett hemlispaket en gång för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar