söndag 13 februari 2011

Ännu en


Har fått upp ångan. Gått från att bara tänka till handlande... behövdes nog några lätta projekt för att komma igång ;)

Något mörk i färgerna, men tagen med mobilen

Inte så mycket att orda om egentligen (men när jag vart färdig så var det ändå en mindre roman ;) )
Flodhästarna är även det ett av de första tygerna jag köpte och kändes bra att använda till denna. Kommer från Jofotex och detta är den första tryckningen som var i Interlock. Just flodhästar var det på lillans plagg som hon åkte hem från BB i. Lite nostalgisk... det är ju mer än 1½ år sedan nu.

Alla tunikor i denna modell motsvarar storlek 86. Har smidit planer på hur jag kan använda mönstret i nya kombinationer... men då måste jag göra plats för den vanliga symaskinen med *måste städa*

Piffa till eller inte piffa till plagget? Ibland tycker jag att de är fina i sin enkelhet. Men vet att jag har en svart spindel liggandes som jag tänkte sätta på ena armen för skoj skull... ska bara hitta den först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar