onsdag 3 november 2010

Byte med Tisa

Nu finns det många Tisaplagg i min samling och de är ju så härliga allihop. I somras gjorde vi ytterligare ett byte men bloggen har liksom inte prioriterats.


Denna underbara t-shirt fick min lilla, det blev så himla bra med lila kant till och dessutom fick hon ett lila velourset i födelsedagspresent i somras så det används flitigt tillsammans. Fick vara klädsel första dagen på förskolan när lillan började i höstas. Med i mitt paket fanns även en massa virkade blommor som ska få pryda saker i framtiden. En är redan använd på en filt.


Ett par Velourbrallor kan man aldrig få för många av?!?! Noa fick dessa av mig.
Mönster: Form 1 Meedom & Meedom, något förlängda och utställda.
Material: Velouren är köpt på Mjuka tyger tror jag, men har ju funnits lite varstanns. Mudd från stoff och stil.

En riktig sommarkaramell. Så härlig färgkombo, det riktigt lös om den.
Mönster: Något nr av Ottobre från 2006. Samma som mina andra. Förlängd i flärparna
Material: Vågade ränder från JNY och mudd från? bra fråga, jag minns inte. Kan varit Mjuka tyger

Massa härliga livebilder hittar du här

1 kommentar:

  1. Hej!
    Måste börja med att be om ursäkt även här för att ditt paket dröjt. Men som sagt allt som kunnat gå fel har verkligen gjort det. Trodde att det var över när paketet var skickat. Men inte då... I går kväll så upptäckte jag att din tjejs kläder låg kvar hemma på strykbrädan. Suck... Men men det var inget annat att göra än att skicka det i ett annat paket. Så bli inte förvånad att det står att det ska vara kläder i ditt paket men att dom saknas. Dom är på väg! ;-)
    Mvh Din hemlige vän

    SvaraRadera