lördag 17 juli 2010

1års present

Lillan fyller år nu till veckan och då får det bli några mjuka paket. Gissar att det blir en och annan leksak från andra håll.

Mönster: Gynterskjortan, med resår i ärmsluten samt infodring i halsen. Shortsen är Meedom form 1 i piratlängd

Material: Strechfrotté från mjuka tyger, Bomullstyget samt spetsen från lilla shoppingen på Skorten i Kinna.


Var riktigt längesedan det bloggades, några småsaker har sytts. Har liksom inte haft ork till mycket alls. Men hoppas på att komma igen lite smått. Har lite obloggat så det får bli mina inlägg framöver. Ledig tid går just nu till en c-uppsats och snart börjar man jobba... men det ska bli roligt faktiskt

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag letar efter en madrass till den spjälsäng som jag själv sov i för 28 år sen, då jag ska få en liten bebis i höst!
    Sökte på nätet och fann att du också sökte efter en madrass till en 55*110-säng på "familjeliv.se" för länge sen. Är bara nyfiken att höra hur du gjorde! Var du tvungen att köpa en ny säng eller hittade du någon madrass med rätt mått?
    Skriv gärna till mig:
    eausa_81@hotmail.com
    Kram Åsa

    SvaraRadera