söndag 25 december 2011

God Jul


Nu kan jag blogga om lite av allt jag sytt sista tiden. varit en hel del hemligt ;)

 
En mössa till min mamma i klöver. Ugglemössan är en beställning från en kollega och den sista klövermössan var en del i Hemlig Tomtebyte som varit på Facebook.


Farmor Aina 89år hade önskat sig ätbara saker. Men ville ju ge något annat med så det blev en liten brödkorg. Hon fick en massa annat gott med men det fick inte plats i korgen. Hon blev lite avis på alla mössor så det ska jag göra en till henne.


Systersonen har redan en hel del Vildkattenkläder. Men naturligtvis så blev det ännu en i julklapp. Nu en kofta i grå velour.
Sist ut idag är en brödkorg till svärmor. Sambon valde tygkombo. Blev riktigt söt och jag.


God Jul
Snart hoppas jag kunna redovisa ännu mer julklappar som levererats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar