fredag 6 maj 2011

Vad jag skickade i hemlisbytet

Nu vet jag att mitt hemlispaket har kommit fram och jag kan blogga om vad jag sydde.

Paketet i sin helhet. Tema Grönt är skönt
Varsin tunika till tjejerna. Grönt=våren=spirande kärlek så kärleksugglor blev resultatet
Aptyg och måttband Grönt?? Nja kanske inte ;)
Dammsugare (kallas de filmrullar norröver??) och morötter att leka med.
Och så naturligtvis något gott att knapra på, fairtrade choklad till mamma och kexchoklad med bärsmak till barnen. Lite frukt och grönt om dagen är bra för magen ;)

Här är Kärleksugglorna.
Ballongtunikor

"frilandsodlade" morötter.
Och en grön kaka som avslutning ;)

Vem fick paketet? Kolla här

Nu ska jag fortsätta vänta på mitt paket. det dyker säkert upp nån dag i nästa vecka

1 kommentar:

  1. Åh så fint, det blev säkert väldigt uppskattat :) Du har en award att hämta hos mig

    SvaraRadera