tisdag 2 augusti 2011

Hipp hurra på sybloggens dag

Fick precis reda på att jag i morgon har sybloggat i 3 år i morgon och det är ju värt att fira. Tårta hade ju varit passande, men det lottar jag ju redan ut på min FB-grupp så vill du försöka vinna en sådan så klicka in där.



Så vinsten i detta lilla födelsedagskalas blir ett förkläde till barn. Vinnaren får önska färg på själva förklädet så ordnar jag kantbanden.

Reglerna är lättast möjliga.

  • Alla deltagare får 1 lott
  • För att delta kommenterar du detta inlägg
  • Man får gärna sprida tävlingen på sin blogg/FB
  • När du ändå är i farten så klicka in och Gilla Vildkatten på FB
På söndag den 7 augusti kl. 12.00 avslutas tävlingen

Lycka till!!!

8 kommentarer:

  1. Åh, jag vill vara med och vinna och grattis till 3 år!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad kul, jag är lätt lätt lätt med :D

    SvaraRadera
  3. Grattis! Och å vad roligt med en tävling! Jag vill också vara med och prova lyckan!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS =) oj klart man är med =) blev väldigt kär i förklädet =)
    Jag delar även på FB

    SvaraRadera
  5. Stort grattis!
    Klart att jag vill vara med och tävla. :-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill också vara med och tävla! Och grattis till 3-årsdagen:-)
    /Marie S

    SvaraRadera
  7. Hittar inte vem som vann =)

    SvaraRadera