söndag 14 november 2010

Halloweenbyte

Nu äntligen har jag tid att blogga om bytet jag varit med i. FIck inte mindre än 2 sprängfyllda paket av Tjohalia.

I paketet fanns allt detta (kan funnits ngt med som jag missat just nu)
En t-shirt
Ett par coola byxor med en fladdermus applikation i baken
4 tyger
snedslå
Dragkedjor
En pumpa dricka grej
Mönster på en velourtunika till lillan
Ett monstermemory (tack hjärtligast för tipset, ska fixa något liknande till jobbet)
Symärken
Smocktråd (nu kommer jag inte undan på nästa syträff, måste prövas)
Ja massa saker var det, så det kan vara ngt missat då jag hade bra hjälp i uppackandet ;)




Ser nu att det skymtar en chokladkaka, den är nästan helt i min mage nu i skrivandets stund.

Tack tack, alltid lika spännande med såna här byten.



1 kommentar:

  1. Hej
    Jag fick en postavi från posten i fredags. Jag antar att det är ditt paket som kommit. Tyvärr har jag inte haft tid att åka och hämta ut det. Jag bloggar om det så fort jag hämtat det.
    klockarbarn

    SvaraRadera