onsdag 12 maj 2010

6 av 120st

Sen jag fick hem mina namnlappar så har lagret krymt väldigt mycket. Har tydligen gjort slut på 120 lappar och så många plagg är definitivt inte visat i bloggen ännu. Men här är redovisningen av 6 lappar iaf. Har fått förfrågan om jag inte har lite tjejiga dreggelscarfs och visst har jag det. Bara inga uppsydda. Så när jag ändå fick beställning på rosa dreggelscarfs passade jag på att klippa ut några extra i båda storlekarna.

Mönster: Från familjeliv

Material: Moln, enfärgat och stjärnor från JNY, rosa fordon från Mjuka tyger.

Upp: Äntligen slutförda, de har prytt vårt vardagsrumsbord tillräckligt länge.

Ner: Tråkgöra som att fästa trådar och slå knappar kan få projekt liggandes väldigt länge ;)

Sökes: Nya ägare. Vi har en drös scarfs redan så dessa läggs i shoppen om någon är intresserad kontakta mig via e-post.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar