söndag 14 mars 2010

Tävling!!!!

Nya bloggen måste ju firas ordentligt så jag tänkte ha en liten tävling.

Vad tävlar man om då?

Ett par muddbyxor i hemligt utförande.


Tävlingsregler
För en lott kommentera detta inlägg. Lämna önskemål om färg, storlek. tjej/kille/unisex

För två lotter, länka på din blogg och skriv det i inlägget.

Har du ingen blogg?? Tipsa 5 kompisar i ett mail och skicka en kopia till mig.

OBS!! Se till att din profil är klickbar så jag kan se vem du är

Tävlingen börjar nu, så fort inlägget publicerats och avslutas nästa söndag (den 21 mars 2010) klockan 17.00.

13 kommentarer:

  1. Spännande! Jag vill gärna testa lyckan :o)Har även lagt en blänkare på min blogg för extra vinstchans.
    Jag har ett tjej som drar storlek 110 på byxor. Rosa är ett säkert kort, men unisex är lite mer spännande.

    SvaraRadera
  2. ja då får jag slänga in ett inlägg här...Grattis till nya bloggen.
    Jag länkar från min blogg så jag får lite extra vinstchans...brukar sällan ha någon tur i tävlingar.
    Mitt önskemål om muddisar är till pojk i stl 74-80, färg är lite svårt älskar alla fäger så det får bli den färg du är sugen på.

    SvaraRadera
  3. Kul! :) Jag vill gärna vara med! Min grabb har strl 104. Vi gillar de flesta färger, men inte så förtjust i rosa och klarblått! :)

    SvaraRadera
  4. Vilket toppen namn! Vildkatten =)
    Jag är med och länkar i högerspalten hos mej :) Noa är den som är i störst byxbehov här hemma :) Så stl 62 :)

    SvaraRadera
  5. häftigt namn! vill gärna vara med, gärna flick i storlek 128

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med! Ett par muddbyxor i storlek c:a 104 önskar jag mig till min snart fyraåriga dotter. Om jag vinner så får vinsten gärna bli en överraskning :) så jag lämnar inget önskemål om färg. Har länkat i vänsterspalten i min blogg.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vill också vara med. GRATTIS till nya blogg!
    Tar 2 lotter.
    Önskar storlek 110 unisex. FÄRG får du välja.
    Önskar mig själv lycka till *smile*

    SvaraRadera
  8. Är gärna med :-)

    Unisex/flick i storlek 74/80 blir bra här.

    SvaraRadera
  9. Men vad kul med ännu ett märke!! Märkte detta först nu!! Otroligt kul!! Hoppas allt går bra med dina kreationer!! DU är verkligen duktig! Önska jag också kunde sy så bra!! :D Jag önskar mig då strl 68/74 ungefär till min lilla kille Blå färg funkar super bra men andra färger passar också!! Lycka till med din tävling! Kram Bella

    SvaraRadera
  10. Oh vill gärna vinna! Om jag vann skulle jag gärna ha ett par tjej-byxor i stl. 62/68..=)Gärna annan färg än rosa.=)Gillar retro!

    Har länkat:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/03/muddbyxor-hos-vildkatten.html

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat hit från min blogg.
    Vinner vi vill gärna min stora flicka ha ett par byxor i stl 104. Rött är älsklingsfärgen men gillar retro och unisex så du får gärna överraska oss med ngt fint!

    SvaraRadera
  12. Kul att hittat hit! Klart man vill vara med och tävla! Har olika förslag: Killigt i storlek 128, flickigare i storlek 116, eller pojkigt storlek 98...

    Länkar i min blogg!!!

    SvaraRadera
  13. Jag vill också vara med och tävla! Om jag vinner önskar jag mig något pojkigt i storlek 80...

    SvaraRadera